14 sierpnia 2021

Serwetki - ponownie. Napkins - again.

 Wykonane przeze mnie serwetki, wstawione pierwszy raz na blogu w roku 2014 r.

Napkins made by me, first posted on the blog in 2014.

 

1.

Jasnoróżowa na okrągły nocny.

Light pink on the round bedside. .


2.

Brązowa serwetka na okrągły stolik.

A brown napkin for a round table .

3.

Brązowa serwetka.

A brown napkin.

 

4.

Beżowa okrągła serwetka.

Beige round napkin .


5.

Biała kwadratowa serwetka.

White square napkin .


6.

Owalna biała serwetka.

Oval white napkin. .


 

6 komentarzy:

  1. Mam dwie szydełkowane serwery okrągłe - idealna na stolik na balkonie. Jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne serwetki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu fajne te Twoje serwetki. Ale ja mam przekrętkę na punkcie na punkcie filmików Aurelii Lewickiej ( MyszkaSzara) nic na to nie poradzę. Ze schematów nie potrafię robić za to z filmików już tak,.
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmików Aurelii Lewickiej (MyszkaSzara) nie znam, może kiedyś skorzystam. Kiedyś kilka rzeczy robiłam z wykorzystaniem filmików Ania Crochetpl.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.