02 maja 2021

Swetry - c.d. Sweaters - cont.

Poniżej prezentuję kolejne swetry oraz trzy bezrękawniki, które wstawiałam na blogu w latach 2014 i 2015. Wszystkie swetry zostały wykonane na drutach.

Below I present another sweaters and three tank tops that I posted on my blog in 2014 and 2015. All sweaters were knitted.  

 

Swetry.
Sweater.


Biały sweter - pierwszy zrobiony przeze mnie.
White sweater - the first one made by me. .
 

Pomarańczowy sweter - drugi w kolejności wykonany przeze mnie.
Orange sweater - the second one I made.
 
 
Czarny sweter - zapinany na zamek.
Black sweater - zippered . 

Czarny sweter.
Black sweater. 


Red sweter - zapinany na zamek.
Red sweater - zippered .


Red sweter - zapinany na zamek.
Red sweater - zippered .

Niebieski sweter.
Blue sweater.

Sweter w paski - białe, fioletowe, różowe i niebieskie.
Striped sweater - white, purple, pink and blue . 

 
Bezrękawniki.
Sleeveless.

 
Szary.
Grey.  
 

Czarny z golfem.
Black.

 
Niebieski.
Blue.

2 komentarze:

  1. Woow, podziwiam talent. Gdzieś mam druty, które zaczęły robić szalik, ale chyba już nigdy go nie skończę, bo zapomniałam jak się na drutach robi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.