18 kwietnia 2021

Wiosenne porządki. Spring cleaning.

Na początku, gdy zaczynałam prowadzić bloga uznałam, że bardziej przejrzyście będzie, jak będę wstawiać zdjęcia swoich dzieł na poszczególnych stronach bloga. Z biegiem czasu, gdy coraz więcej zdjęć wstawiałam, stało się to mało czytelne, a strony wczytywały się coraz wolniej i coraz trudniej było prowadzić bloga.

Teraz postanowiłam zrobić "wiosenne porządki". W związku z powyższym zacznę wstawiać na nowo -  tym razem w postach - zdjęcia zrobionych kiedyś przeze mnie rzeczy. Do postów będę dodawała etykiety. Aktualne strony będą funkcjonowały być może do czasu gdy wstawię wszystkie posty z rzeczami, które kiedyś zrobiłam. Zastanawiam się, czy pozostawić je w takim kształcie z uwagi na komentarze pozostawione pod nimi.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.