06 lutego 2021

Obrus. Tablecloth

Dziś zaprezentuję obrus, który wykonałam na szydełku.

Today I will present a crochet tablecloth.



 

Pomysł na wzór kwadratów wykorzystanych do obrusu zaczerpnęłam z czasopisma "Wzory na szydełko". Zdjęcie okładki pochodzi z Internetu (tutaj). 

The idea for the pattern of squares used for the tablecloth, I was taken from the magazine "Patterns for crochet". The cover photo is from the Internet (here).



Obrus wykonałam z dwóch rodzajów kordonków, szydełko 2,5 mm.

I made the tablecloth from two types of thread, crochet hook: 2.5 mm .



 

8 komentarzy:

  1. Ale cudny. Niestety nie mam pojęcia o szydełkowaniu, więc tym bardziej podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały obrus Basiu, zapewne robi niesamowity klimat w pokoju. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogrom pracy ale i satysfakcji😀 Przepiękny obrus.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny obrus i fajnie wygląda na stole:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i bardzo delikatny wzór. Śliczniutki obrus!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały obrus!!! Mam świadomość ile to pracy i czasu potrzeba na takie cacko. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.