01 stycznia 2021

Zwierzęca wymiana kartkowa. Animal exchange of cards

  Zwierzęca wymiana kartkowa organizowana przez Lidkę.

.Animal exchange of cards organized by Lidka.

Listopad był miesiącem, w którym nastąpiła wymiana kartkami z motywem świnki. 
November was the month  in which we exchanged the cards with the piggy.
 

Kartka ze świnką wykonana przeze mnie powędrowała do Karoliny.
A card with a pig, which I made, was sent to Karolina
(blog: Cotton threads). 


Do mnie przywędrowała kartka ze świnką
od  Kamili J (blog: Z kapelusza wzięte).
Came to me a card with the piggy
 from Kamila J. (blog:Taken from the hat).
 
 
Grudzień był miesiącem, w którym nastąpiła wymiana kartkami z motywem węża. 
December was the month  in which we exchanged the cards with the snake.

Kartka z węzem wykonana przeze mnie powędrowała do Kamilii J.
A card with a snake, which I made, was sent to Kamila
(blog: Taken from the hat). 

 
Do mnie przywędrowała kartka z wężem
od  Ewy Gawlik (blog: Biblioteka rękodzieła).
Came to me a card with the snake
 from Ewa Gawlik (blog: Handicraft library).
 

 
Obie wysłane przeze mnie kartki zostały wykonane z wykorzystaniem techniki quilling.
Both cards sent by me were made using the quilling technique.
 
Poniżej prezentuję kolaż wszystkich kartek zrobionych przeze mnie w tym roku w ramach Zwierzęcej Wymiany Kartkowej II.
Below I present a collage of all the cards made by me this year as part of the Animal Card Exchange II.
 

 
Zapraszam do udziału w imieninowej wymianie kartkowej - tutaj.
I invite you to participate in the name day card exchange - here.

 
 Dziękuję za kartki świateczne.
Thank you for the Christmas cards.
 
Gosi (blog: To co lubię).
Gosia (blog: What I like).

 
Basi (blog: Świat według Basi).
 
Niestety nie mogłam pierwszej z kartek od Basi zrobić dobrego zdjęcia.
Unfortunately, I couldn't take a good photo of the first postcard from Basia.



Magdzie (blog: Zacisze Lenki).
Magda (blog: Lenka's retreat).
 
Zdjęcie kartk od Magdy również - pomimo kilku prób - nie chciało wyjść wyraźne.
The photo of the card from Magda also - despite several attempts - did not want to be clear.
 

Marzenie (blog: Świat Cieni).
Marzena (blog: World of Shadows).


 
 
 

7 komentarzy:

  1. Wiesz Basiu zawsze podziwiałam , że praktycznie nie ma tematu do którego byś nie potrafiła zrobić quillingowej kartki. Podziwiam za to skręcanie papierków bo ta bardzo pracochłonne jest.
    Fajne kartki powstały w tej zwierzęcej wymiance.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartki Basiu. Ja też podobnie jak Ania podziwiam, że każdy temat umiesz rozpracować. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karteczki Basiu, dziękuje Ci za całoroczny udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, jesteś mistrzynią quillingu.
    Wszystkiego dobrego w Nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki zrobiłaś Basiu i jeszcze raz dziękuję za te kartki dla mnie:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są świetne:) Trochę późno ale życzę ciekawych pomysłów w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.