13 września 2020

Zabawa "Podaj dalej". Fun "Give it away"

W ubiegłym roku na blogu Rękodzieło Hanulka zgłosiłam chęć udziału w zabawie "Podaj dalej".

Last year, on the Handicraft Hanulka blog, I applied for participation in the "Give it away" fun.

 

Niedawno otrzymałam przesyłkę od Hani.

Recently, I received a package from Hania.

 

W paczce znajdowały się następujące rzeczy.

The package included the following items.

 

Blok papierów "Garden Rose", które wykorzystam do robienia kartek.

A block of papers "Garden Rose" that I will use for making cards.


 

Wstążka z napisem  "Handmade".

A creative ribbons with the inscription "Handmade".

Upominek wyhaftowany przez Hanię.

A gift embroidered by Hania.
 

Bazę do  wykonywania kartek wraz z kopertami.

The base for making cards with envelopes.
 
 

Paski do quillingu w różnych odcieniach zielonego, które z pewnością  wykorzystam.

Quilling strips in different shades of green, which I will definitely use.
 

Kartka z haftem wykonana przez Hanię.

A card with embroidery made by Hania.


Do zabawy zapraszam dwie osoby, wystarczy w komentarzu do posta zgłosić chęć otrzymania przesyłki.

I invite two people to play, enough in the comment to the post report willingness to participate in the fun.
 

Na przygotowanie prezentu mam 12 miesięcy.

I have 12 months to prepare a gift.
 

Po otrzymaniu przesyłki należy ogłosić zabawę u siebie na blogu i w ciągu 12 miesięcy obdarowwać kolejne dwie osoby.

 After receiving the parcel, you should post the fun on your blog and donate two people within 12 months.
 
 

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za zapisanie się na "Podaj dalej" :) Niech Ci te wszystkie drobiazgi dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za upominki. Z pewnością przydadzą mi się wszystkie drobiazgi.

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się ta zabawa, muszę do końca roku zrobić na nią upominki.
    Piękne rzeczy dostalas od Hani:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hania zrobiła mi miłą niespodziankę w ramach zabawy "Podaj dalej". Zapraszam do udziału w niej.

      Usuń
    2. Basiu nie wiem czy pamiętasz, ale ja muszę jeszcze Tobie zrobić upominek w ramach tej zabawy. Mam nadzieję, że zdążę do końca roku.

      Usuń
    3. Pamiętam i cierpliwie czekam ;-)

      Usuń
    4. Dziękuję za wyrozumiałość, na pewno dostaniesz ode mnie upominek :)

      Usuń
  3. Pięknie zostałaś obdarowana, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne upominki :) Ja się zapisuje Basiu , ja !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.