29 marca 2020

Zabawa zakładkowa. Bookmark fun.

Od stycznia bieżącego roku Ef-ka na swoim blogu prowadzi "zabawę zakładkową".
From January this year Ef-ka runs "Bookmark fun" on her blog.

Dziś zaprezentuję trzy zakładki.
Today I will present three Bookmark.
 
Dwie pierwsze zakładki stworzone zostały na podstawie wytycznej z marca.
The first two Bookmarks  were created in accordance with the March guidelines.


Zakładka do książki "Ania z Zielonego Wzgórza" autorstwa Lucy Maud Montgomery.
Bookmark for the book "Anne of the Green Hills" by Lucy Maud Montgomery.


Zakładka do książki "Tajemniczy ogród" autorstwa Frances Hodgson Burnett.
Bookmark for the book "The Secret Garden" by Frances Hodgson Burnett.


Pomysł na zakładkę narożnikową znalazłam w internecie (niestety nie zapisałam sobie strony www). 
Natomiast motyw kwiatowy jest moim pomysłem.
The idea for the Bookmark corner I found  on the internet (unfortunately I didn't save the website).
The floral motif is my idea.
  



Ostatnia zakładka stworzona została na podstawie wytycznej ze stycznia. 
The last bookmark has been created according to the January guideline.

Zakładka do ksiażki "Zaklinacz koni" autorstwa Nicholas'a Evans'a. 
Bookmark for the book "Horse whisperer" by Nicholas Evans.


Kolaż. 
Collage.

8 komentarzy:

  1. Super zkładeczki! wszystko wrzucone- takiej narożnikowej to w życiu nie robiłam! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zakładki Basiu.:) Ja też jestem fanką serii o Ani. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo u Ciebie zakładek :).

    Nie czytałam książki "Zaklinacz koni" ale pozostałe dwie bardzo lubię :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zaklinacz koni" to - moim zdaniem - bardzo dobra książka. Zachęcam do przeczytania. Film o tym samym tytule też warto obejrzeć, choć ekranizacja nieco różni się od książki. Dlatego warto najpierw przeczytać książkę ;-).

      Usuń
  4. Bardzo ładne zakładki.Narożnikowa z kwiatuszkami, śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, ale piękne zakładki, szczególnie podoba mi się ta narożnikowa z kwiatami.
    Mam takie samo wydanie "Ani":)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.