02 listopada 2018

Kartki przez cały rok - listopad. Cards throughout the year - November.

Prezentuję kartki na listopadową zabawę u Ani
I present occassional cards for November's fun with Ania


Oto wytyczne, z których trzeba wybrać min. trzy elementy:
Here are the guidelines from which you must choose a min. three elements:






Pierwsza kartka:
Wytyczne: ptaszek, biały (śnieżynki), zielony.
The first card:
Guidelines: bird, white (snowflakes), green.


Druga kartka.
Wytyczne: biały, zielony, nuty 
(nuty, ponieważ wczoraj przedpołudniem, 
gdy oglądałam wytyczne w miejsce przeszycia były nutki :-);
dziś  zauważyłam zmianę, ale kartka była już gotowa).

The second card.
Guidelines: white, green, notes
(notes because yesterday morning,
I looked at the guidelines, 
there were some notes in place of the stitching :-);
today I noticed the change, but the card was ready).

Kolaż
Collage.

13 komentarzy:

  1. Ciekawe karteczki ja jeszcze nie zaczęłam myślęć a ty już masz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Cie przepraszam , oczywiście , że miały być nutki:-)
    Wczoraj podmieniałam banerki bo miałam zamiast listopada październik i nie zauważyłam że mam stare BINGO z przeszyciami . Już wszystko poprawione :-)
    Bardzo się ciesze że tak szybko uwinęłaś się z kartkami. Bardzo fajnie obie wyszły. Bardzo lubię takie zimowy widoczki.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Banerek okazał się tym razem pechowy :-). Cieszę się, że nutki na kartce zostały zaliczone na poczet zabawy :-).

      Usuń
  3. Prześliczne karteczki!pozdrowienia zasylam 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Natchnienie miałam do zrobienia kartek to trzeba było je szybko wykorzystać :-).

      Usuń
  5. Piękne śnieżynkowe tło w ptaszkowej kartce i urocza grafika z Mikołajem w drugiej :-) Bardzo lubię pejzażyki zimowe, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, podziwiam wspaniałe karteczki i błyskawiczne tempo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.