14 października 2018

Haft matematyczny. Mathematical embroidery

Prezentuję kartki na październikową zabawę u Ani
Wytyczną w tym miesiącu jest "Nowa technika" , 
czyli haft matematyczny.

I present occassional cards for October's fun with Ania
The guideline for this month is "New Technique",
that is mathematical embroidery.


Poniżej przedstawiam zdjęcia moich kartek.
Wykorzystanie haftu matematycznego przy wykonaniu kartek to mój debiut.
I present pictures of my cards below.
Cards with the use of mathematical embroidery - this is my debuty.

Pierwsza kartka - motyw: złota gwiazda. 
First card - theme: golden star.
 

Druga kartka- motyw: srebna gwiazda. 
 Second card - theme: silver star.

Trzecia kartka - motyw: choinka. 
Third card - theme: Christmas tree.

Na koniec kolaż z trzema kartkami.
Finally, a collage with three Christmas cards

11 komentarzy:

  1. Basiu bardzo udany debiut, wszystkie kartki są świetne. Mam nadzieję że spodobało Ci się wyszywanie na kartonikach i nie będą to Twoje ostatnie kartki w tej technice.
    POzdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, technika mi się spodobała. Być może jeszcze do niej wrócę. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ale piękne hafciki :)
    Te gwiazdeczki jakie ładne,a choinka imponująca !!!
    Hmm...jak dla mnie to zbyt skomplikowane,dlatego podziwiam ze zdwojoną mocą :) Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam :-). Mówią, że ćwiczenie czyni mistrza...

      Usuń
  3. Piękny haft matematyczny , a dodatek quillingu wprost mnie zachwyca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki! Bardzo podobają mi się Twoje hafty, świetnie wykorzystałaś je na kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne hafty - wcale nie widać, że to Twój debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, wspaniały debiut! Jestem zachwycona Twoimi kartkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!!!
    Jakże dawno nie wykonałam żadnej kartki przy użyciu haftu matematycznego. Przypomniałaś mi tę technikę :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za wszystkie komentarze każdemu z osobna.

Thank you for visiting my blog and for all the comments everyone individually.